norinemetben

norinemetben

Ma igazan...

2015. szeptember 23. - tamaskonori

..magamba szivtam Budapest minden rezduleset. Egesz nap figyeltem az epuleteket, a villamost, az embereket. Hianyozni fog a rakpart, a kavezok, a romkocsmak, a Jaszai. Imadom Radnotit, Jozsef Attilat, mindenkit, akiktol leirhatatlan hangulata van az egesz varosnak. Legalabbis szamomra ezt jelenti ez a hely, oket jelenti. 

Mindig csak mosolygok nagyokat magamban, amikor azt mondja nekem valaki, hogy ugysem jovok vissza.. Dehogynem jovok vissza, ez az otthonom. Napok ota azon gondolkozom, hogy sok minden nelkul tudtam elni eddig, de ez a varos igazi tarsam lett, enelkul sokaig nem szeretnek letezni, tudom, hogy dolgom van meg itt. Pesten a legjobb erzes szerelmesnek lenni es maganyosnak is.. 

Eppen ezert a legkevesbe sem orulok annak, hogy el kell mennem. Tudom, en dontottem igy, es brutal jol dontottem, de minden jo dontes kegyetlenul nehez. Lehet engem ez hajt igazan:) Nagyokat almodni es kuzdeni. 

De nekem egyszer akkor is lesz egy lakasom Ujlipotvarosban es termeszetesen egy gyonyoru kislanyom. Barmilyen sorrendben : ) ;) 

N. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://norinemetben.blog.hu/api/trackback/id/tr207814460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása